loading...
پرشین گرند
سامیار بازدید : 61 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)


بعد از اینکه طی روز های اخیر گمانه زنی هایی در مورد رابطه جدید کریستیانو رونالدو با یک مدل روسی دیگر در رسانه ها منتشر شد، اکنون کاترنیا کراسونووا با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، باعث شگفتی شد!

طـرفداری- ظاهراً یکی از هموطنان ایرانی، با ارسال پیامی به کاترینا، نوشته است:

سلام کاترینا، من خیلی خوشحالم که شما نامزد عشق و زندگی من، کریستیانو رونالدو هستید. اسم من آرمان است. ایرانی هستم. به ایران بیا. ایران جای زیبایی است. به کریستیانو بگو، که آرمان عاشق دیدن توست اما پولی برای آمدن به مادرید و دیدن او ندارم.

و این پیام، واکنش جالب کاترینا کراسنووا را به دنبال داشته است:

من پیام های زیادی از این قبیل دریافت می کنم. فقط یک سؤال! شماره من را چطور پیدا کرده اید؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 4,594